کانتنت نگار
مشاور شما در دیجیتال کانتنت نگار
۰۹۱۹۰۹۷۳۵۹۴
محتوا نگاران کانتنت نگار
سفارش تولیدمحتوا شرکت رنگارنگ آریا ثبت شد و در انتظار بررسی می باشد.
سفارش تولیدمحتوا شرکت واردات کاغذ ثبت شد و در انتظار بررسی می باشد.
سفارش تولیدمحتوا شرکت ایمان صنعت ثبت شد و در انتظار بررسی می باشد.
سفارش تولیدمحتوا شرکت مداد رنگی احمد ثبت شد و در انتظار بررسی می باشد.
سفارش تولیدمحتوا شرکت پلاستیک صنعت ثبت شد و در انتظار بررسی می باشد.
سفارش تولیدمحتوا شرکت پوشاک خانواده ثبت شد و در انتظار بررسی می باشد.
سفارش تولیدمحتوا شرکت تجاری آریا ثبت شد و در انتظار بررسی می باشد.
سفارش تولید محتوا شرکت البرز دارو صدرو فاکتور شد
سفارش تولید محتوا شرکت قالی مشهد صدرو فاکتور شد
سفارش تولید محتوا وب سایت هستی صدرو فاکتور شد
سفارش تولید محتوا خدمات شستشو خودرو صدور فاکتور شد
سفارش تولیدمحتوا شرکت اب معدنی وانا صدرو فاکتور شد
سفارش تولید محتوا شرکت یزد خدمات صدور فاکتور شد
سفارش تولید محتوا شرکت تعمیرات موبایل صدور فاکتور شد
سفارش تولید محتوا شرکت خودرو یزد صدور فاکتور شد
سفارش تولید محتوا شرکت خودرو یزد ثبت شد و در انتظار بررسی می باشد.
سفارش تولید محتوا شرکت تعمیرات موبایل ثبت شد و در انتظار بررسی می باشد.
سفارش تولید محتوا شرکت یزد خدمات ثبت شد و در انتظار بررسی می باشد.
سفارش تولیدمحتوا شرکت اب معدنی وانا ثبت شد و در انتظار بررسی می باشد.
سفارش تولید محتوا خدمات شستشو خودرو ثبت شد و در انتظار بررسی می باشد.
سفارش تولید محتوا وب سایت هستی ثبت شد و در انتظار بررسی می باشد.
سفارش تولید محتوا شرکت قالی مشهد ثبت شد و در انتظار بررسی می باشد.
سفارش تولید محتوا شرکت البرز دارو ثبت شد و در انتظار بررسی می باشد.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام - هزینه تولید محتوا در اینستاگرام

هزینه تبلیغ در اینستاگرام با توجه نوع و‌ مدل مدیریت اکانت اینستاگرام متفاوت است.کانتنت نگار باتوجه به قدرت استفاده از ابزار های بازاریابی اینترنتی این توانایی را دارد تا اکانتی با قدرت و جذب فالور بالا طی مدتی مشخص در اختیارتان قرار دهد. تا این لحظه هنوز‌بصورت‌کامل قدرت بازاریابی محتوایی اینستاگرام را درک نکرده ایم و با کمترین هزینه‌میتوانیدخدمات یا محصول یا کالای خود را به مشتریان و‌کاربران‌خود‌معرفی نمائید. این قدرت تبلیغات در اینستاگرام را زمانی درک میکنید که به تبلیغات محیطی مراجعه و هزینه تبلیغ یه بیلبورد کوچک در‌نقطه ای از شهر را با یک پست تبلیغی در اینستاگرام‌مقایسه کنید درک‌میکنید‌که هزینه تبلیغ در اینستاگرام با اجازه یک بیلبورد اصلا قابل مقایسه نیست. کافیست مدیریت تبلیغات و بازاریابی محتوایی در‌ اینستاگرام را به ما بسپارید. تبلیغ در اینستاگرام با هزینه مقرون بصرفه رمز خدمات برگزیده در کانتنت نگار است. تبلیغ در اینستاگرام بهدهزینه‌مقرون بصرفه و بهترین نتیجه فروش را با کانتنت نگار تجربه کنید.

تبلیغ در اینستاگرام در کانتنت نکار بر چهار مدل بر حسب کسب و‌ کار‌ و‌ نوع محصول و‌ زمان بندی شما برنامه ریزی شده است :

  • بسته استارت
  • بسته پیوست
  • بسته شتاب
  • بسته مدیریت

این بسته پیشنهادی در‌خصوص مدیریت اکانت اینستاگرام طراحی شده برای صاحبان‌ کسب و کاری ست که بعلت مشغله کاری امکان استخدام پرسنل ویژه با قدرت دیجیتال مارکتینگ بالاخص اینستاگرام را ندارند. کانتنت نگار این خدمات شایسته را با تخفیف بسته های تبلیغی با هزینه مقرون بصرفه ارائه‌مینماید. این سه بسته بر اساس نوع محصول و نوع خدمات مد نظر شما، با مشاوره رایگان ارائه میگرد تا بهترین تصمیم را بتوانید بگیرید.

کانتنت نگار بزرگترین مرجع ارائه خدمات تولید محتوا صوتی تصویر و طراحی و مارکتینگ

کافی ست در وب سایت با وارد کردن نام و نام خانوادگی و شماره موبایل ثبت نام کرده و سفارش تولید محتوای خود را ثبت کنید تا  زیر 3 دقیقه با شما تماس گرفته شده و بصورت رایگان فاکتور خود را دریافت نمائید. ثبت سفارش و صدور فاکتور رایگان است.

.

هزینه رپورتاژ آگهی در کانتنت نگار بر مبنای هزینه اعلام شده از رسانه های درج آگهی می باشد. کانتنت نگار با داشتن پنل های متفاوت مقرون بصرفه ترین هزینه رپورتاژ اگهی را فراهم‌نموده است. با استفاده از ابزار رپورتاژ اگهی کانتنت نگار میتوانیداز مدل های مختلف تخفیفی استفاده نمائید. پایین ترین هزینه رپورتاژ آگهی و مقرون بصرفه ترین هزینه در کانتنت نگار تجربه کنید. در جدول زیر لیست هزینه رپورتاژ آگهی رو میتوانید مشاهده بفرمائید و رپورتاژ مدنظرتان را انتخاب و ثبت سفارش بفرمائید. عنوان مدنظر در هزینه رپورتاژ آگهی چیست؟ - وب سایت نشر دهنده رپورتاژ باید اتوریتی بالایی داشته باشد. - سن دامنه سایت نشر دهنده رپورتاژ در‌کانتنت نگار نگارش رپورتاژ شما را با بررسی موارد سئو‌نگارش میکنیم و اگر رپورتاژی دارید برایتان ادیت میکنیم.

در این مدل از بسته تبلیغ در اینستاگرام، شامل اقدامات پیوسته در بازاریابی محتوا ست که نیاز به یک بازه زمانی برای بهینه سازی اکانتی ست که بعد از دوره بسته استارت تبلیغ در‌اینستاگرام اجرایی میشود و نیاز به ارتقا اکانت دارد اگر از اکانت و تبلیغات در اینستا راضی هستید بسته پیوست برای انتخاب عالی ست ولی بسته پیوسته برای شروع تبلیغ در اینستاگرام اصلا انتخاب مناسبی نیست ابتدا باید بسته استارتی را اجرا و‌بعد در‌مرحله بعد، بسته پیوسته اجرایی شود تا اکانتی فعال و شایسته برای محصول و‌ خدمات و کسب و‌کارتان تحویل گردد.

این بسته پیشنهادی برای صاحبان کسب و کار که در مرحله از ارائه خدمات یا محصول یا برندسازی یا اوج پذیرش سفارشات (ماندد پیک شب عید) هستند و توانایی کنترل و تیم سازی و برنامه ریزی درست در کسب رضایت مشتری را دارند و این بسته بهترین انتخاب برایتان است تا با اوج تبلیغ میزان درامد را افزایش و برندی جداب برای کاربران خود ایجاد نمائید.

جزئیات بسته شتاب تبلیغ در اینستاگرام :

  • بازدید هفت پست اخر بر اساس میانگین تعداد بازدید های هر پست.
  • ارائه مشاوره در ساعات اداری و بصورت آنلاین یا تلفنی و پیامی ارائه میگردد.
  • فایل آموزش ویدیو بازایابی و تبلیغات در اینستاگرام از طریق سیستم اموزشی ارائه و‌ آموزش داده میشود.
  • درصورتی که محتوایی یا پستی به انتخاب خود دارید و‌میخواهی‌ در زمان مدیریت اکانت درج شود ابتدا توسط تیم کانتنت نگار بررسی میشود اگر مورد تایید واقع نشد بر اساس درخواست شما اقدام میشود.
  • پست و محتوایی تبلیغی که در اکانت درج‌میشود‌ بصورت بنری می باشد و برای موشن گرافی و ویدیویی هزینه جدا لحاظ میگردد.
  • مدت اجرای بسته های پیشنهادی تبلیغ در اینستاگرام بصورت ماهیانه بوده و پایان ماه تمدید میگردد و بسته استارت تایم ۱۵ روزه می باشد.
  • هزینه بسته های پیشنهادی تبلیغ در اینستاگرام بصورت جامع می باشد و در‌صورت تمایل به منطقه یا محدوده خاص هزینه افزایش پیدا میکند.
  • خط مرز خدمات تبلیغ در‌اینستاگرام در‌کانتنت نگار استفاده از ابزار می باشد. تبلیغات کاملا طبیعی ست‌ و ابزار تحت هیچ شرایطی استفاده نمیشود.

این بسته پیشنهادی در‌خصوص مدیریت اکانت اینستاگرام طراحی شده برای صاحبان‌کسب و کاری ست که بعلت مشغله کاری امکان استخدام پرسنل ویژه با قدرت دیجیتال مارکتینگ بالاخص اینستاگرام را ندارند. کانتنت نگار این خدمات شایسته را با تخفیف بسته های تبلیغی با هزینه مقرون بصرفه ارائه‌ مینماید.

  • زمان ارائه خدمات در این بسته یک‌ ماه می باشد.
  • کمترین تعداد پست ۱۰ و تعداد استوری ۱۸ می باشد و کمتر از این تعداد قابل مدیریت نمی باشد.
  •  تعداد یک پست و دو استوری بصورت روزانه در پکیج مدیریت لحاظ میشود.
کانتنت نگار بزرگترین مرجع ارائه خدمات تولید محتوا صوتی تصویر و طراحی و مارکتینگ